Tuesday, March 25, 2008

Kuues päev - lõpusirgel / 6th day - nearly there

Nii, vahepeal olime perege Malaisias Tiomani saarel kolm päeva ning tikkimist mul kaasas polnud, seega olen jõudnud kuuendasse päeva ning tehtud on nii palju:

The hip-apron is nearly done. We had a weekend get-away to Tioman island in Malaysia and I didn't stitch a single stitch those days so I've reached the 6th Day:

Halliste hip-apron day 6
Veel natukene kollast lisaks ja paar kriipsu teeks rohelisega ning hakkabki lõpp paistma. Täna õhtuks tahaks narmad ka külge saada ja siis võib selle põlle kandmiskõlbulikuks kuulutada - põlle teine pool küll tikkimata, aga aega selleks teps mitte pole. Ja tundes oma valutavaid sõrmeliigeseid, siis ma ei tea, kas tulebki. Päris haiget teeb tikkimine, kuigi ma teen päevas umbes 4 tundi ja sedagi pausidega. Kui tulevikus midagi veel tikin, siis mitte rohkem kui tund päevas, ausõna.
Täna saame õmblejanna käest ka hame kätte ja homme punun sukapaelad.
Lisaks küpsetan liha-, porgandipirukad ning kaneelisaiad - minu poolt peaks siis olema panus rahvuste päeva antud. Appi, ma ei jõua reedet ära oodata - teen totaalse lebo ja koon diivaninurgas mõnuga!

I'll fill in the caps and attach the fringe tonight (I hope) and can consider it wearable (it should be embroidered from both ends, but I simply have no time). Actually I am not too sure it ever will be done from both sides, since my knuckles really hurt me. I do embroider a lot in one day: 4-5 hours, but not continuously.... if I will ever complete it, I promise it won't be more than 1 hr per day of embroidery.


3 comments:

Anonymous said...

waou... milline silmarõõm, sul valmimas.. võrratu!!!

Kadri said...

Wopaa! Väga kaunis ja tubli töö.

Maarja said...

väga armas näeb välja.