Monday, June 12, 2006

Tühjade kätega koju ei tulda.

Otse WWKIP kogunemiselt põrutasin ma Viljandi, kus toimus sel päeval Hansalaat, et mul enne kontserti aega üle oli, tegin seal aega parajaks. Kohtusin vana tuttavaga, kes üllatus-üllatus oli oma palgatöölt ära tulnud ja otsustanud tekstiilialal kätt proovida. Suure kaarega juura juurest tänaseks käsitööliseks. Ja otse loomulikult ostsin ma ka lõnga, kuigi olen korduvalt vannutanud, et enam ei osta. Harriet.ee rõõmsameelne noor seltskond lihtsalt ... no ma jälle ei tea, mis juhtus, igatahes ära marssisin sealt Capri Ombrè lõngaga ja pisut Katia Jamaica't ostsin ka juurde, plaanis üks asi valmis kudida, päris oma mõtete järele... tea, mis sest välja kukub.
Lossimägede nõlval sai tehtud esimene kuduproov ja täna hommikul rippus saladuslik ese nööril juba sellises konditsioonis.

Ja kuna Kullaketrajates ripub üleval selline aktuaalne teema, siis on ju päris hästi väljakukkunud, et ma just nüüd endale sellised raamatud soetasin:
Ahjaa, et kui kellelgi on üle sellised raamatud nagu Tiina Meeri "Kudumisõpetus" nr 2, 3 ja 5; siis ma hea meelega ostaks. Mulle võib kirjutada siia.

No comments: