Tuesday, June 06, 2006

Milaano lõngapoed

Mu inglisekeelses blogis küsis AnnaK, kust leiab Milaanost lõngapoode, siin nad siis on:

Canetta(ajakirja Mani di Fata poed) - vaat, nendest poodidest leiab imepärase kvaliteediga Itaalia lõngu. Ja lõikeid-disaine müüakse palju, samtui saab tellida endale käsitöötooteid-valmiskaupu. Ainus pood, kus te kindlasti saate inglise keelega hakkama asub mugavalt vanalinnas via Dante'l (Tänav mis viib Duomo katedraali eest Milaano Sforza lossi) - Via Dante nr. 2. Vaateaknal ei pruugi te lõngu kohe märgata, seal on pigem titeriideid ja pitse-linikuid. Sest osaliselt elatab pood end sellega, et müüb tellimuse peale käsitööna valmistatud asju (olles nagu vahendaja või nii). Kokku on neil 4 poodi Milaanos (1 veel Comos, 1 Roomas, 1 Torinos ja 1 Naapolis):
Nagu ka juba varasemas postis mainitud on Mani di Fata mu lemmikajakiri, sest neil on seksikad-noortepärased disainid.

Peale Canetta poodide tean ma veel kahte pisikest, mis jäävad kasklinna raadiusesse. Kumbagi pole ma seestpoolt näinud - ainult läbi akna saanud piiluda, sest mõlema puhul olen ajaliselt eksinud (lõuna on püha ja rahvas sööb ja puhkab... mina mitte)

La Bottega della Lana (Villa Pood) - aadress Via Pergolesi 1 (esmasp. - laup. k 9:30-12:30 ja 15:30- 19:30, suletud pühapäeval ja esmaspäeva hommikul), nagunii peab üks korralik Milaano shoppaja minema Corso Buenos Airesele, mida soovitan alustada punase liini metroopeatuse Loreto poolsest otsast, ja see lõngapood asub shoppingutänavaga risti (kui Loretost alustada, siis jääb paremat kätt). Kui hirmus kuumaks läheb lõngapoes, siis paar maja edasi on mõnus jäätisekohvik pea jahutamiseks.

Just hiljuti avastasin ma veel ühe lõngapoe, mis on Loreto metroopeatusest pisikese jalutuskäigu kaugusel. Aga noh, ma ikka sisse ei saanud, pühapäeviti suletud.
Nera Toffoli Idee & Filati - tähelepanu!!! Nad kauplevad ka pesuga, nii et vaateaknad on neil kolu täis. Aadressiks Piazza San Materno 16, Via Accademia nurgal. Lähim metroopeatus on punase liini (Linea 1) Pasteur, aga kui juba Corso Buenos Airesele asja, siis pole kauge astuda sealt otse. Eks ole, pidage siis meeles, et lõuna ajal on pood suletud, umbes 12st 15ni.

Pole aimu ka, kas nad inglise keelt räägivad. Aga kätega vehkides saab edukalt hakkama Itaalias.

No comments: