Tuesday, July 10, 2007

Koti- ja materjalivahetus

Vahepeal olen tegelenud usinalt vahetamisega privaatselgi moel.

Üks Eesti esikotivanutajaid on mu meelest Trika, kelle loomingu arengut olen jälginud pikemat aega. Paar kuud tagasi proovis tema üht vahvat kotti teha, mis tal oma sõnade kohaselt välja ei tulnud, aga mulle kargas kohe hinge ja õnneks, õnneks juhtusin olema esimene soovi välja piiksataja. Leppisime kokku, et tema kotti ei viimistle ja mina väärtustan seda suurt tööd üllatuspakiga.
Minu kena kotike ootas mind saabudes juba ees, ja kuigi alguses ma arvasin, et täiendan ridiküli paari pärli ja mõne tikkepistega, siis muutsin seda reaalis nähes koheselt meelt. Tal on selline uhke antiikse-veidi-praguse seinamaalingu hõng ja see meeldib mulle ja mu õele ja mu emale, kes arvavad, et ma võiks selle kotikese kohe edasi kinkida....

Eile jõudis pakike Trikale kohale. Valisin kvantideedi asemel kõrge kvaliteedi ning valmiskraami asemel ainult toormaterjali. Ja tundub, et nii oligi parem. Trikale meeldib oranž ja sedavärvi pakike peaaegu saigi, vaid vanuvat oranži lõnga ei leidnud. Aga oranž selles sees on :), lisaks peotäis oranžides toonides pärleid uuteks ideedeks ja "pitssalli" (pakun :P) mohääri (BBB Kid Mohair) (mida mina, põmmpea, unustasin pildistada), nii et minge Trika virtuaalkojju külla :)

No comments: