Tuesday, January 02, 2007

Soe Kingitus kokkuvõte

Esiteks ma kirjutaks siia sellest kingist, mis ma sain.
See on ilus soe suur punane barett, valge lillekesega. Ta tuli minu juurde 27. detsembril just siis, kui mul teda vaja oli. Sest mu kõrvad külmetasid, ilma korraliku mütsita siin ei saa ju. Ema arvas, et talle sobiks ja õele passis ka. Aga see on minu oma! Pakis oli veel isetehtud punaste kivikestega käekett, mille omastas kohe tütreke ja pakk sˇokolaade, aga seda ma kohe lahti ei teinud, vaid viin Itaaliasse, nagunii praegu palju komme lahti võetud. Mütsist tuleb pilt kohe, kui ma tagasi jõuan, sest kaamerast ma pilte veel välja koukida ei saa. Igatahes, suur suur suur aitäh Vikike, mul ei ole nii ilusat mütsi varem olnudki.

Ja enda tehtud pakikesest ei saa ma rääkida, sest kui keegi näpuga ei näita, siis ma omaks ei võta :P Aga sooja vastukaja sain küll. Ja selle eest olen topeltrõõmus. Kinke teha on hea hea hea.

3 comments:

Anonymous said...

ilusat uut aastat sulle!

viki said...

mul on ülimalt hea meel, et ta sobis :) kui sa mainisid mantleid siis ma mõtlesin kohe barettile, värvi valis minu 3 aastane poja :D saada mulle ka kindlasti pilt, siis saan oma blogisse ka panna täis valmimise loo. ja head ja edukat uut ka minu poolt :)

Roy Keller said...

Thank you foor sharing