Tuesday, May 30, 2006

Voolujooned

Jee, tuleb pähe taguda, et: "Sinul, Ingrid, on talje!!! Mõnel tõesti enam pole, aga sinul on! Koo siis, krt vtx, sedasi!"
Ja veel üks tähelepanek: inimestel, kes mõõdavad oma rinnaümbermõõduks 34 inchi, võib olla vigane mõõdulint, kuidas muidu seletada seda, et mulle 36 inchiga see raglaan sobib peaaegu nagu kartulikott (ja lõng on sama (Debbie Bliss Cathay), vardad on samad (4 mm) ja isegi minul annab 20 silma 10 cm). Tõeline peamurdmiskoht.
Muidugi ei saanud ma aru, et tegu on ristkülikuga, ja et mulle see ei sobi, enne kui olin silmad maha koonud, sest ausalt, kui on ikka ringvardad sees, siis ei näe, kuidas langeb, kuidas istub rõivis. Eh, märkisin talje ära, kisun natuke lahti nüüd ja kujun (just, sest kuju on vaja) uuesti.
Minu peaaegu ristkülik:

No comments: