Thursday, May 04, 2006

Uued mõtted

Nii, et ei jääks muljet, nagu ma istuks käed rüpes, siis siit pisikene update.
Esiteks, koon ma Debbie Bliss Cathay lõngast endale suvist kardigani (mis esmapilgul vaadates läheb ülesharutamisele, sest eks ole kõik modellid ajakirjades on pisitissilised ja neile istuvad asjad selga, ma olen looduse poolt kopsakama partiiga ja näe mulle ei istu nii hästi, kuigi avstavad suurendused olen teinud). Pealegi praegu nuputan käiseid, sest minu materjal on täiesti erinev originaallõngast. Aga Cathay'd ma armastan - nii pehme, nii ilus tekstuur, nii mõnus naha vastas, nii lahe värv ja kulub suhteliselt vähe (tagatükk 41*41 cm - ca 80 gr=).

Siis avastasin ma kapist, et sügisel ostsin ma imeilusate värvidega lõnga - läheb sokiteoks.

Ning eile laekus mu postkasti Elann.com'i näidisteleht, kust ma tahaks ühte lõnga tellida, aga ma ei tea, kas ma söendan, sest viimane 70dollarine tellimus Ameerikast (küll teisest firmast) ei jõudnudki minuni :(.

Hea uudis on aga see, et harriet.ee vastas mulle täna, et nad saavad mulle lõnga ka siia saata. Väga popp.

Ahjaa pisikene lisa veel: ostsin endale Londonist ka elu esimesed bambusvardad, silmas pidades, et tahaks ikkagi Haapsalu salli kuduma hakata ja alumiiniumvardad on liiga rasked. ning kuna mu alumiinuimvardad olid Cathay ostmisel kõik Milaanos ning b-varraste suurus sobis, siis ma hakkasin seda puuvill-siidi lõnga kuduma bambustega. Tulemus on see, et puuvilla kudumisel tuleb pahempidiseid silmuseid pingutada (muidu jäävad inetud read) ning selle tõttu, et bambuse peal ei libise hästi silmad, on mu parema käe nimetissõrmetipp päris valus ja ühel hetkel ähvardas ta mind ka verevalumiga ja tööstreigiga.
Aga ma olen varrassportlane ja vigastusi tuleb ikka ette. Koon edasi. Muide väge hea treening on kududa puuvillasega, palju nõudlikum ju. Lihvigem oskusi.

1 comment:

ematehnik said...

kui tavaline varras liiga raskeks jääb, katseta ringvardaid. ringvardal on see käes hoidmise osa ju lühike, kudum langeb kohe sülle ja sa ei pea kogu asja jõuga üleval hoidma. pika varda ja raskema kudumiga on just see jõuõlg, mis asja tülikaks teeb. ma olen juba ammu tavalistest pikkadest varrastest loobunud, ega ma kraana ei ole ;)
ühest ringvardast piisab täiesti, sel on ju kaks otsa, saab edasi-tagasi kududa küll. pealegi saad ringvardal oma kudumi palju rohkem laiali laotada ja näed töö käigus paremini, kuidas asi välja tuleb.