Tuesday, February 28, 2006

4 töökohta:
• ema
• maakonna ajaleht
• turundusajakiri
• osatäitja lasteetenduses (17 rubla oli palk :P)

4 filmi, mida ikka uuesti ja uuesti vaataksin:
• Star Wars
• Casablanca
• Brubaker
• Ice Age

4 kohta, kus ma olen elanud:
• Pärnu korrusmajas
• Londoni
• Milaano
• Vanaema juures


4 teleseriaali, mis meeldivad:
• Sex & the City
• Rohkem ei vaatagi
Aga Venetsueela seebid on änksad, sest rikkurid ja vaesed ongi täpselt nii nagu näidatakse (vähemate elujuhtumustega küll, ma arvan)

4 websaiti, mida ma iga päev külastan:
Kullaketrajad.net
Google
www.bloglines.com
mail.google.com

4 kohta, kus olen käinud puhkamas:
• Venetsueela Los Roques
• Puglia maakond Itaalias
• Ukraina
• Vaarema juures maal (päike, maasikad ja heinamaa)

4 lemmiktoitu:
• kala - igapidi
• linguine
• tiramisù (esialgu söön seda ianult ùhes kohas maailmas)
• Marks & Spenceri s^okolaadi muffini magustoit

4 kohta, kus praegu tahaksin olla:
• oma pisikeses unistuste metsamajas, kus on kangasteljed, lõngakorvid, vana vokk ja veimevakk.
• kariibi mere ääres
• nurgabaaris, kus antakse maailma parimat kohvi (Londonis olles ma ainult sellest unistangi)
• selg vastu soojamüüri vanaema juures, käes pärnaõieteega tass ja kõrval õde

4 blogijat, kes veel võiksid neljast asjast kirjutada:
Võtku üle, kes soovib, sest eelistusi mul pole, jätke märge maha kommentaaridesse.

No comments: