Sunday, July 06, 2008

Mari-Liis, Anneli ja Muhv
Ma proovisin end varjata, aga ei suutnud - kui ikka mitmelt poolt palutakse, siis tuleb vastata. Vastused tuleksid kümne aasta pärast huvitavamad, aga ega keegi ei viitsi niikaua seda meeles pidada.

Reeglid: Mängija vastab viiele küsimusele ja pärast seda saadab mängu edasi viiele-kuuele inimesele. Seejärel teavitab neid sellest nende blogide kommentaariumis. Lisaks annab pärast vastamist teada sellele, kes tema mängu tõmbas.
  1. Mida sa tegid kümne aasta eest? Oi kui igav. Keskkoolis käisin. Pärnus. Vabadus, loovus, vastutus. Tõenäoliselt, kui oleks esmaspäev, siis istuks kuskil kohvikus, selle asemel, et füüsika tunnis igavleda.
  2. Viis asja “Vaja teha” nimekirjast? Esmalt pean homme dokumendid tõlkida laskma, siis peaks karjuvale lapsele süüa andma (aga ei anna, 7aastane on ise võimeline juba jahtunud pudrupotist endale ette tõstma, kes tal käskis nii hilja sööma ilmuda, las röögib. Edit 10 minutit hiljem: lõpetas pröökamise ja kuulen nüüd Gameboy'ga mängimise helisid - konfiskeerima), siis peaks mõned otsad peitma ja voodri õmblema, ja kohe pean kindlasti uuest pitssallist blogima. Noh, saime nimekirja kokku ju :P
  3. Lemmiksnäkid? Kuna ma olen sotsiaalne sööja (et kui ma üksi olen, siis on söömisega probleeme: see tähendab, et vaid endale söögitegemist ja üksi söömist ma põlgan), siis minu lemmiksnäkid pole lemmikud midagi, täidavad energeetilise süsti eesmärki lõuna ajal: üksi olles ma snäkin lõunaks - jogurt, spinati-parmesani salat vms. Muul ajal ei snäki.
  4. Mida sa teeksid, kui oleksid miljonär? Millise rahaühiku miljonär? Euro miljonärina ostaks talukodu. Eesti krooni miljonärina varsti enam midagi ei saa, kui hinnatõus samas tempos jätkub. Oh ja kui ma oleks elu lõpuni miljonär, siis ma annetaks 90% rahast Darfuris ühele laste- ja emade haiglale, mille ehitamiseks läksid meile tehtud pulmakingirahad. Siin kohal suured tänud taaskord lahketele sugulastele ja sõpradele! Ja ülejäänud 10%'ga koolitaks omad ja võõrad lapsed ja koguks pensioni. Ja jupikesega ostaks paar llaamat. :P
  5. Kohad, kus oled elanud? Tallinn, Pärnu, Tallinn, Milaano, London, Milaano, Singapur - juhtumise järjekorras. Moodustumas on muster!

1 comment:

Anneli said...

Muster on väga lahe muuseas, eriti kui Londoni ka teist värvi teed. Sama kuum kui Fibonacci jada:)