Thursday, April 13, 2006

Ei istu käed rüpes

Tere! Meil on siin kevad! Soe ja mõnus, varjus veidi vilu, aga juba käiakse palituta. Vaat selline kevad:

Selle rõõmsa sündmuse puhul lasin enda tukkasid kohendada täna ja of koors ega saa parukameistri manu aega raisku lasta - näpud aina käisid. Seega juhtusin olema päeva huviobjektiks (siin koovad ainult mammid). Juuksur muide on mul tore ja väga hea - isegi Brigitte Nielsen käib tema juures oma lakka hooldamas. Tädil olla juuksed nagu tissidki - suured. (Natukene klatsi vahele). Nunzio on muideks juuksuri nimi ja ta lõikab jumalikult, võtab muidugi raha pärast kirvega.
Terve talve on mu varbad siinsetel kivipõrandatel olnud jääkülmad - seda ma ei salli - sokilõng oli juba ammu olemas, aga käsi ei tõusnud sokki kuduma (mulle eriti ei meeldi see säärega alustamine - mu soonikud sakivad ja pitsi ei viitsi jalale planeerida), aga nüüd viskas üle ja näe esimesed varbaots-ees sokid saavad kohe valmis. Koos lühirea kannaga (mida tegelikult ei ole eriti lahe teha, sest ma ei tea miks, aga mul jäb augurida mõlemale poole kannalakka, kogenumad mutid teevad ilma lappimiseta, ma ei saanud suurele pusimisele vaatamata hakkama veel. Näpunäiteid?
Sokke kah:

Istuvad jalas nagu... mmm ... ma parem ei too võrdlusi eks.

Tegin lühikese säärega ja pikooservaga, et oleks lõbusam. Lõng on muidugi igavesti äge: Schoeller Und Stahl Limbo Mexico. Teate, ostke seda Eestist (Pärnus Rüütli tänava lõngapoest näiteks) - sest hind kodumaal on EEK 35 (s.o ca 2,2 EUR, 1,3 GBP) aga ma vaatasin, et Saksas müüakse hinanga 4EUR minimaalselt ja Inglismaast ma ei räägigi, seal maksab lõng kullahinda.
Ja algava suve jahedate ööde puhul valmis mohäärkardigan.

Lõng Jaeger Softy Mohair (70% mohäär, 30% polüakrüüli), kulus näpuotsaga, noh ca 120 grammi. Vardad 6 ja 3,5 mm, äär kootud ringselt kahekordsest lõngast. Muster: Simply Knitting April 2006.

Muster imelihtne, pitstükk kootud ühes tükis. Vaat sellised tulemused siis.

2 comments:

Ing. said...

Paremal poolel: 1 PP, *koo kolm silmust kokku pahempidi, àra lase neid vasakult vardalt maha, vaid koo veel ùks parempidine ja ùks pahempidine silmus làbi kolme kokkuvòetud silmuse - sònaga kolmest parempidisest silmusest kududa PHP, PP, PHP silmus, 1PP.* Pahemal poolel koo kõik silmused pahempidi làbi.
*mustrikord*

Anonymous said...

tead jõhvis on see su sokilõng koguni 42 samas kiviõlis oli 35