Thursday, September 13, 2007

Pauside vahel

Blogimisepaus puhkuse tõttu on nüüdseks lõppenud.
Millegipärast on mere ääres mul alati häbitult vähe tahtmist käsitööd teha, aga ma olen samas veendunud, et kui ma ühel aastal sinna ilma hunniku lõpetamist-alustamist ootavate kudumisteta lähen, siis tuleb mul surmigav suvi.
Sellepärast nokkisin valmis vaid 16 ümmargust ning nelinurkset klaasialust ja kaks kannupõhja ka.
Ning lõpetasin Clapotis.
Mystery Shawl on veel pooleli, kavaten ta lõpetada koos paari teise projektiga lähikuude jooksul. Enamiku oma lõngatagavarast olen praeguseks hetkeks sisse pakkinud ja järgmised 2-3 kuud ma neid ei näe. Ehk: taaskord üks tore võimalus ilma süümepiinadeta lõngaostelda. Ma loodan vaid, et nad pikal merereisil vett ei saa. Oi, aga ma polgi siia ju öelnud, et mu Itaalia seiklus on läbi saamas (6 päeva veel) ja algab seiklus Singapuris. Nii et järgmine ühendus tuleb juba teiselt poolt maakera. Soovige mulle kivi kotti, vabandust, lõnga ikka! :P

3 comments:

Anonymous said...

Nii pika sõidu puhul mahub sinna kotti kohe mitu kivi :)
Niiet kive kotti :)
(egater)

Elku said...

Ilusat reisi ja meeldivate uute lugemisteni teiselt maakerapoolelt. Kui ikka Eestisse satud, ära meie kohvikukülastusi äraunusta. Viimati sind roccas näha oli ju täitsa vahva.

Anonymous said...

mõnusat reisi.