Sunday, June 03, 2007

Ennustus - Forecast

Tadaa! Mu Ennustus ehk Forecast on valmis:Tegelikult sai see valmis juba kaks nädalat tagasi, aga kuigi ma olen kiire kuduja, siis piltidega läheb mul alati üle mõistuse kaua aega.
Viie-päevast valmimisaega selgitan laheda juhisega :)

Ja nööbid tegin ka ise :P

Muudatused:
  • Ei kudunud pahempidiste silmuste ridu, vaid muutsin need hoobilt parempidiseks.
  • Lõnga ning vardasuuruse muutuse tõttu tuli nupukesi palju rohkem, aga ei väsinud ära.
  • Ei võtnud vaevaks nuppude kudumisel tööd koguaeg keerata. Kudusin 1 silmusest vajaliku arvu välja, tõstsin tagasi vasakule vardale, kudusin läbi, ning tõstsin silmad ükshaaval üle esimese silmuse.
Mis oleks võinud teistmoodi teha: kududa sooniku pikemaks (teistkordne venitamine ehk aitab, või siis tuleb kaalust alla võtta) ning oleks ikka võinud iga rea esimese silmuse läbikududa - mul on lõtv kudum ning nüüd on nööbihõlma ja kehaosa vahel rististe silmuste rida. Aga ma nimetan seda disainielemendiks.

Info:
Lõng: tundmatu mark, 100% meriino, kreem, 350 grammi
Vardad: 4 mm ja 3,25 mm Addi Turbo ringvardad
Muster: Forecast
Aeg: 5 päeva

4 comments:

Anonymous said...

võrratult kaunis on sinu forecast :)

Krentu said...

Valge! Nii kena! Ma hoian targu valgetest lõngadest poes eemale, sest mul on kodus n+1 valget kampsunit. Valge on alati minu eelistus :)
Mina ka ei saanud aru, miks seal mustris see ripskude oli tehtud pahempidiste silmustega? Mina hakkasin ka ikka parempidiseid kuduma ja mõtlesin, et ju siis pahempidistega on lihtsam mustrit kirjutada...
Ja mulle tuli küll vahepeal kerge ahastus, kui ma mõtlesin Kui palju ma pean veel neid nuppe kuduma (ma tegin ümberpööramistega). Aga just need nupud muudavad selle palmiku ju eriti isuäratavaks :)

Sirliiz said...

Väga, väga ilus! Ja 5 päevaga see valmis kududa, super!

Maarja said...

usin kuduja ja kampsun näeb ka kompu välja.