Friday, September 08, 2006

Soe Kingitus Salasõbrale

Mul on siin vahepeal palju palju tegemist olnud, nii et kudunud päris valmis ma midagi pole. Esiteks sai lõpuks ometi käima lükatud kingivahetusprojekt kõigile käsitööhuvilistele. Sellega oli päris palju sebimist ja arutamist, aga teisipäeval sai ta siis valmis: Soe Kingitus Salasõbrale

Aga kuna maailm on väike, siis tulevad vahel inimstele samad ideed. IT rahvas vahetab ka kingitusi... omavahel - et osaleda peab end registreeruma foorumisse.
Jõuluüllatusi saabub see aasta Eestimaa kodudesse küllaga :D

Ja teiseks saatsime täiesti etteplaneerimatult kooli ka lapse - st, siis et kohaliku seaduse järgi peaks ta minema kooli alles järgmisel aastal, ehk siis 6-aastaaseks saamisel, meie aga valisime viimasel minutil rahvusvahelise kooli (õigemini, jäi üks koht just sel päeval vabaks, kui mina kooli helistasin), kus õppetöö käib Inglise süsteemi kohaselt. Esimesed kaks päeva on selja taga ja tundub, et laps ise on väga rahul! Hoolimata, et ta inglise keelt veel ei räägi - küll varsti hakkab - kool on ses suhtes väga toetav.

1 comment:

Ann said...

ma olen sellest projektist nii vaimustuses, et hakkaks kohe oma asjaga peale. Aga ei tea veel ju kingisaajat ja tema eelistusigi...