Tuesday, October 03, 2006

Soe Kingitus, mis tulevikus tuleb mulle postiga

Paljud on oma blogis või foorumis endast pisut rohkem rääkinud, täpsustanud SKS ankeedi vastuseid või tutvustanud oma sügis-talvist garderoobi. Põhimõtteliselt peaks minagi seda tegema, aga kahtlustan, et niikuinii on juba hilja - minu salasõbral tõenäoliselt on selge sott, mida teeb ja võibolla isegi materjal varutud...
Ah, keel sügeleb, no ma räägin Sulle... et mul on kolm "talve"mantlit (selle pärast jutumärkides, et siin ju päris talve pole" - üks on kreemikas valge, traditsioonilise lõikega, poolpikk, villane - pidulikum, sõnaga. Teine on ka villane, Zara eelmise aasta kollektsioonist, selline tütarlapselikum, kannan ülestõstetud kraega toda. Ja kolmas on niiöelda Eesti mõõtu mantel - bordoopunane, ilmastikukindel, kapuutsiga, kannatab käia sellega siinsetes mägedes ja Eestis -20'ga. Viimast kasutan siin väga harva.
Lugesin just praegu oma ankeeti, järgmine kord mõtlen enne rohkem, kui kirjutan. Vaatan, et olen märkinud maha oma suvised lemmikvärvid nagu türkiissinine ja oranz - ausalt pole ma neid värve kunagi talvel kandnud. Järsku ongi viimane aeg proovida ka talvel värvikirevust. Liialt subvi oli siin veel, kui ma küsimustikku kirjutasin.
Tegelt mütsi kohta küll üks täpsustus - ma ei kanna absoluutselt murumütsi suguseid liibuvaid munakatteid. Peamunakatteid. Aga vaevalt Sa sellise mulle kood.
Parem on, kui ma rohkem ei kirjuta, eks, muidu ma ajan oma kingitegija masendusse :P
Ja et kiunu veel rohkem saaks, siis siitpoolt üks sajatus postiasutustele, kes ei suuda mulle ikka veel kätte toimetada Vogue Knitting'ut ja Interweave Knits'i - viimasest öeldi küll, et ärgu ma enne otsigu kui oktoobri lõpus.
Aga eile proovisin Manni blogis olnud vihjeid ja heelgeldasin ühe sellise asja - mis sest saab, ei tea, aga küll mõlguvad meeles kõrvarõngad.

No comments: